06 april, 2013

ETT LITET HEJ.

Tittar in här lite snabbt för att önska er alla en riktigt fin helg! Min vecka har varit hektisk och dagarnas timmar räcker inte riktigt till för tillfället (bland annat bloggandet).

Det är svårt det där ibland, att hitta balansen. Men det är väl så livet är, går upp och ner som en berg- och dalbana.


I stressade situationer är det lätt att man "skriker till" mer än vanligt. Speciellt när saker inte är undre kontroll. Jag jobbar på det där. Försöker att sträcka upp armarna högt och hänga med och njuta av åket. Bara man sitter fastspänd så. Ja - kontrollen ni vet. ;)

Nu. Åter till mitt helgjobbande...

5 kommentarer:

  1. Är det jag som skrivit det här? Min vecka känns precis så här.

    Enjoy the ride låter bra ;)

    KRAM goa du!

    SvaraRadera
  2. Ja det är inte kul när det bara rullar på utan pauser. Lätt att man vill för mycket och inte hinner med att vila upp sig. Hoppas att helgen inte bara blir jobb. Kram

    SvaraRadera
  3. Men du - vem är det som äter upp tiden?
    Men med den inställningen som du har så är det bra.
    Även om ingen stress är bra stress.
    Tror jag ...

    Men att go with the flow och vila upp sig efter the highs är bra.

    Här njuter man framför kaminen, popcorn mosas in, bolognesen står på spisen och lång-puttrar. Och jag gör bokförong :) YEAH!

    KRAM.
    Ses & hörs smart
    u.

    SvaraRadera
  4. Hoppas det snart kommer en lite lugnare tid. För håller det i sig för länge kan det bli lite jobbigt. Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Skickar en kram och hoppas att berg-o-dal-banan håller! Försök att sakna ner också. Jag VET att dte är lättare sagt än gjort, men det är viktigt. Okej.
    Hejdå från "mamma-anna"

    SvaraRadera