07 maj, 2011

CONSTANTLY EVOLVING.

Jag kickar igång denna soliga lördag med ett budskap och ett smyckestips! Igår låg detta fina armband i brevlådan som jag beställt från By Mile. Det är duktiga Malin Lindner som designar dessa underbara silversmycken! Många av dem går att beställa med personliga budskap och färgval på snöre.


Mitt nya armband från By Mile! Snöret snurras några varv runt handleden och knyts sedan ihop under. Enkelt och snyggt!


Constantly Evolving - ett påminnande budskap på armen. 
Den fina asken har dotter A lagt beslag på.

Snart kommer våra killar hem från fotbollsträning och då ska vi ska bege oss iväg och inhandla pallkragar och jord i mängder. Här ska det odlas!

Ps. Måste också tipsa om Malins fina blogg Live a Lot den är värd ett besök!


6 kommentarer:

  1. Du visar också smycken idag hi hi.
    Malins smycken har jag också tittat på dem är verklige superfina.

    Om du visar bild på din pallkrage i morgon då gör jag med det ;)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla söta rara du för det fina inlägget :-)

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  3. Hej och vad kul att du kommenterade hos mig - för du har en riktigt fin blogg! Hit kommer jag gärna tillbaka :) Lisa

    SvaraRadera
  4. Tack! Eller hur bara älskar man det armbandet? www.stilinredningochdesign.se ,under rubriken smycken... ;)

    Och lika avis kan ju jag vara nu på ditt underbara! himla fint!

    Ha en fin fortsatt kväll.

    SvaraRadera
  5. Ja, väldigt lätt att tycka om! Har själv ett halsband fr Malin som jag älskar. Ett varje-dag-smycke, som jag saknar när jag glömmer.
    Väldigt härligt budskap!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Vilka fina smycken! Ringarna är helt underbara! Här kan man beställa många presenter - både till andra och till sig själv:)

    SvaraRadera